Siirry suoraan sisältöön

3D Character Modeling (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP041-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TBIT24SArt
TBIT24SArt
Opintojakso
KTVP041

Toteutukselle 3D Character Modeling KTVP041-3016 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.

Sisältö

Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

Siirry alkuun