Skip to main content

Place Marketing (5 cr)

Code: YA00BR49-3002

General information


Enrollment
01.01.2021 - 30.04.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
English
Degree programmes
Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Course
YA00BR49
No reservations found for realization YA00BR49-3002!

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opiskelija ymmärtää, että myös paikkoja voidaan markkinoida ja brändätä. Opiskelija osaa tehdä eron perinteisten tuotteiden ja organisaatioiden sekä paikan markkinoinnin välillä ja omaksuu poikkialaisen lähestymistavan suunnitellessaan markkinointia. Opiskelija oppii määrittelemään paikan markkinointiin liittyvät keskeiset käsitteet ja trendisuuntaukset. Kurssin aikana käydään läpi keskeisiä paikkoihin liitettäviä elementtejä, jotka usein kaipaavat identifioimista, markkinointia, brändäystä ja johtamista. Poikkitieteellinen lähestymistapa ohjaa opiskelijaa yhdistämään tietoa ja omaa osaamistaan, jolloin tavoitteena on saavuttaa syvempi ymmärrys paikan markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Execution methods

Verkkoluennot
Monimuoto-opetus
Englanninkielinen opetusmateriaali

Accomplishment methods

Referointi- ja kirjallisuusarviointitehtävät
Soveltava paikan markkinointisuunnitelma

Content

Pääkäsitteet: paikka, paikan markkinointi, paikan brändityö, paikan johtaminen
Paikan markkinoinnin ja brändäyksen keskeiset attribuutit
Paikan markkinoinnin haasteet ja problematiikka
Nykytrendit paikan markkinoinnissa
Sidosryhmä-analyysi
Paikan markkinointiprosessi ja markkinointisuunnitelma

Go back to top of page