Customer Service (5 cr)
Code: AM00BW46-3002
General information
- Enrollment
-
01.12.2021 - 31.01.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2022 - 31.07.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Objective
Opiskelija osaa kehittää valmiuksiaan asiakkaan kohtaamisessa erilaisissa työelämän palvelutilanteissa. Hän oppii näkemään palvelupolun asiakkaan silmin, omaksuu heittäytymisen periaatteet, tunnistaa omat vahvuutensa ja sisäisen motivaation rakenteen.
Opiskelija ymmärtää myynnin merkityksen osana asiakaspalvelua.
Content
Palvelujärjestelmän osatekijät
Asiakaspalvelu erilaisissa myynti-, opastus- ja neuvontatilanteissa
Palveluprosessin suunnittelu asiakaslähtöisesti
Vakuuttavan esiintymisen perusteet, mm. aseman merkitys, asianhallinta, vuorovaikutteisuus ja persoonallisuus Ensivaikutelman merkitys, mm. äänentuotto, nonverbaalinen ja verbaalinen viestintä
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Opiskelija osaa palvelutilanteissa toimia asiakaslähtöisesti, omatoimisesti, tavoitteellisesti ja työelämää kehittävästi. Opiskelija osaa selittää palvelupolun sekä arvioida sitä asiakkaan näkökulmasta. Opiskelija osaa käydä myyntikeskustelua erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Hylätty
Opiskelija ei osaa toimia asiakaspalvelutilanteissa eikä tunnista asiakkaan palvelupolun kokonaisuutta.
Objective
Opiskelija osaa kehittää valmiuksiaan asiakkaan kohtaamisessa erilaisissa työelämän palvelutilanteissa. Hän oppii näkemään palvelupolun asiakkaan silmin, omaksuu heittäytymisen periaatteet, tunnistaa omat vahvuutensa ja sisäisen motivaation rakenteen.
Opiskelija ymmärtää myynnin merkityksen osana asiakaspalvelua.
Content
Palvelujärjestelmän osatekijät
Asiakaspalvelu erilaisissa myynti-, opastus- ja neuvontatilanteissa
Palveluprosessin suunnittelu asiakaslähtöisesti
Vakuuttavan esiintymisen perusteet, mm. aseman merkitys, asianhallinta, vuorovaikutteisuus ja persoonallisuus Ensivaikutelman merkitys, mm. äänentuotto, nonverbaalinen ja verbaalinen viestintä