Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)

Toteutuksen tunnus: KTWT062-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 31.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
englanti
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Janne Remes
Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
Vesa Vaihoja
Kiia Aihkisalo
Ryhmät
TTK21SP
TTK21SP
TTK21SPRaahe
TTK21SPRaahe
TTK21SPO
TTK21SPO
TTK21SPT
TTK21SPT
TTK21SPG
TTK21SPG
TTK21SPORaa
TTK21SPORaa
TTK21SPGRaa
TTK21SPGRaa
TTK21SPTRaa
TTK21SPTRaa
Opintojakso
KTWT062
Toteutukselle KTWT062-3009 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-24.7.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Siirry alkuun