Siirry suoraan sisältöön

Pelien julkaisu ja liveops (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB16-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.10.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Joonas Muhonen
Ryhmät
TTK21SPRaahe
TTK21SPRaahe
TTK21SPT
TTK21SPT
TTK21SPTRaa
TTK21SPTRaa
Opintojakso
TT00CB16
Toteutukselle TT00CB16-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet

Siirry alkuun