Pelien julkaisu ja liveops (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB16-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.08.2022 - 30.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
31.10.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Joonas Muhonen
- Ryhmät
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
- Opintojakso
- TT00CB16
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet