Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen ILaajuus (10 op)
Tunnus: KTWT062
Laajuus
10 op
Opetuskieli
- suomi
- englanti
Osaamistavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
-
TTK22SPTRaaheTTK22SPTRaahe
-
TTK22SPTTTK22SPT
-
TTK22SPOTTK22SPO
-
TTK22SPGTTK22SPG
-
TTK22SPTTK22SP
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.
Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ajoitus
06.06.2022 - 22.07.2022
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Janne Remes
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
10 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Janne Remes
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPTTK21SP
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPOTTK21SPO
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.