Pelien julkaisu ja liveopsLaajuus (3 op)
Tunnus: TT00CB16
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
-
TTK24SPTTK24SP
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Joonas Muhonen
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
-
TTK23SPTTTK23SPT
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 17.10.2023
Ajoitus
18.10.2023 - 19.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Joonas Muhonen
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
Ryhmät
-
TTK22SPTRaaheTTK22SPTRaahe
-
TTK22SPTTTK22SPT
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
31.10.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPTTTK21SPT
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet