Value chains, customer needs and customer-centric designLaajuus (5 cr)
Code: TT00BR31
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Objective
Kurssin tavoitteena on ymmärtää, mitä ovat arvoketjut, miten asiakasarvo muodostuu ja miten toimia asiakaslähtöisesti. Kurssilla aluksi muodostetaan käsitys mitä on liiketoiminta ja erityisesti datalähtöinen liiketoiminta. Tämän jälkeen käydään tarkemmin läpi liiketoimintaan liittyviä työkaluja ja käytäntöjä ja mietitään, miten näitä käytetään asiakaslähtöisesti. Kurssiin kuuluu laaja harjoitustyö. Kurssin käytyäsi osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Assessment criteria, excellent (5)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 5 vaaditaan kaikkien liiketoimintasuunnitelman osakokonaisuuksien toteuttaminen kiitettävästi.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 1 vaaditaan että palauttamistasi kurssin harjoituksista käy ilmi, että osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Enrollment
01.12.2023 - 31.01.2024
Timing
01.01.2024 - 21.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Teknologia
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
Teachers
- Ali Hosseini
- Pekka Huttunen
Groups
-
TTV21SAITTV21SAI
Objective
Kurssin tavoitteena on ymmärtää, mitä ovat arvoketjut, miten asiakasarvo muodostuu ja miten toimia asiakaslähtöisesti. Kurssilla aluksi muodostetaan käsitys mitä on liiketoiminta ja erityisesti datalähtöinen liiketoiminta. Tämän jälkeen käydään tarkemmin läpi liiketoimintaan liittyviä työkaluja ja käytäntöjä ja mietitään, miten näitä käytetään asiakaslähtöisesti. Kurssiin kuuluu laaja harjoitustyö. Kurssin käytyäsi osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 5 vaaditaan kaikkien liiketoimintasuunnitelman osakokonaisuuksien toteuttaminen kiitettävästi.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 1 vaaditaan että palauttamistasi kurssin harjoituksista käy ilmi, että osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Prerequisites
Käyttäjälähtöinen suunnittelu
Enrollment
02.12.2022 - 31.01.2023
Timing
01.01.2023 - 31.07.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Teknologia
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
Teachers
- Pekka Huttunen
Groups
-
TTV20SAITTV20SAI
Objective
Kurssin tavoitteena on ymmärtää, mitä ovat arvoketjut, miten asiakasarvo muodostuu ja miten toimia asiakaslähtöisesti. Kurssilla aluksi muodostetaan käsitys mitä on liiketoiminta ja erityisesti datalähtöinen liiketoiminta. Tämän jälkeen käydään tarkemmin läpi liiketoimintaan liittyviä työkaluja ja käytäntöjä ja mietitään, miten näitä käytetään asiakaslähtöisesti. Kurssiin kuuluu laaja harjoitustyö. Kurssin käytyäsi osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 5 vaaditaan kaikkien liiketoimintasuunnitelman osakokonaisuuksien toteuttaminen kiitettävästi.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 1 vaaditaan että palauttamistasi kurssin harjoituksista käy ilmi, että osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Prerequisites
Käyttäjälähtöinen suunnittelu
Enrollment
01.12.2021 - 31.01.2022
Timing
01.01.2022 - 01.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Teknologia
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
Teachers
- Taneli Rantaharju
- Pekka Huttunen
Groups
-
TTV19SAITTV19SAI
Objective
Kurssin tavoitteena on ymmärtää, mitä ovat arvoketjut, miten asiakasarvo muodostuu ja miten toimia asiakaslähtöisesti. Kurssilla aluksi muodostetaan käsitys mitä on liiketoiminta ja erityisesti datalähtöinen liiketoiminta. Tämän jälkeen käydään tarkemmin läpi liiketoimintaan liittyviä työkaluja ja käytäntöjä ja mietitään, miten näitä käytetään asiakaslähtöisesti. Kurssiin kuuluu laaja harjoitustyö. Kurssin käytyäsi osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 5 vaaditaan kaikkien liiketoimintasuunnitelman osakokonaisuuksien toteuttaminen kiitettävästi.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 1 vaaditaan että palauttamistasi kurssin harjoituksista käy ilmi, että osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.
Prerequisites
Käyttäjälähtöinen suunnittelu