Siirry suoraan sisältöön

Analyyttinen pelisuunnitteluLaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP024

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

27.10.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

28.10.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2024
    VAPVAL2024

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

fi
Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

fi
Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

01.01.2023 - 19.03.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II

fi
Ilmoittautumisaika

12.04.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

21.02.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II