Siirry suoraan sisältöön

Game Design IILaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP014

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

17.03.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen

Tavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 01.04.2024

Ajoitus

20.03.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2024
    VAPVAL2024

Tavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

31.10.2022 - 16.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

12.04.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Hemmo Kauppinen
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

Esitietovaatimukset

Game Design I