Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing IILaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP042

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK22SPG
    TTK22SPG
  • TTK22SP
    TTK22SP

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • TTK22SPRaahe
    TTK22SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 02.12.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK21SPG
    TTK21SPG

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK20SPRaahe
    TTK20SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK20SP
    TTK20SP
  • TTK20SPG
    TTK20SPG

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I