Siirry suoraan sisältöön

Pelien julkaisu ja liveopsLaajuus (3 op)

Tunnus: TT00CB16

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
  • TTK24SP
    TTK24SP

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Joonas Muhonen
  • OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
  • TTK23SPT
    TTK23SPT

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 17.10.2023

Ajoitus

18.10.2023 - 19.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Joonas Muhonen
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
Ryhmät
  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPT
    TTK22SPT

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

31.10.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • TTK21SPTRaa
    TTK21SPTRaa
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPT
    TTK21SPT

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet